Reparatii




Pregătirea unui dispozitiv iPhone, pentru service

Pentru a-ți proteja informațiile și a economisi timp, urmează acești pași înainte de a obține service pentru dispozitivul tău.

Înainte de predarea dispozitivului

Urmează acești pași înainte de a-ți preda dispozitivul la un Apple Store, un furnizor de service autorizat Apple sau un operator de telefonie. Dacă dispozitivul tău nu pornește sau nu răspunde la comenzi, finalizează câți mai mulți pași posibil dintre cei de mai jos:

  1. Fă un backup pentru dispozitivul iOS.
  2. Trebuie să ai la îndemână ID-ul Apple și parola asociată. Pentru anumite reparații ai nevoie de parola asociată ID-ului Apple pentru a-ți șterge dispozitivul și a dezactiva funcția Găsire iPhone.*
  3. Adu cu tine dispozitivul și toate accesoriile pentru care ai nevoie de ajutor.
  4. Adu cu tine un document de identificare personală, cum ar fi permisul de conducere, pașaportul sau alt document de identificare oficial.
  5. Dacă nu ai făcut acest lucru deja, dă un telefon pentru a afla dacă ai nevoie de o programare înainte de a merge la locația unde se va efectua service-ul. De exemplu, planifică o rezervare la Namour MC înainte de a merge la un service. 

Înainte de trimiterea dispozitivului

Urmează acești pași înainte de a-ți trimite dispozitivul pentru reparații sau înlocuire. Dacă dispozitivul nu pornește sau nu răspunde la comenzi, finalizează câți mai mulți pași posibil dintre cei de mai jos:

    1. Dacă trebuie să trimiți un dispozitiv iPhone care este asociat cu un dispozitiv Apple Watch, anulează asocierea dispozitivelor. Atunci când anulezi asocierea, dispozitivul iPhone va crea un backup nou pentru dispozitivul Apple Watch. Poți să utilizezi backupul pentru a restaura Apple Watch după ce primești dispozitivul iPhone de la service.
    2. Fă un backup pentru dispozitivul iOS.
    3. Accesează Configurări > Mesaje și dezactivează iMessage.
    4. Ștergi dispozitivul. Accesează Configurări > General > Resetați > Ștergere conținut și configurări. Dacă ți se solicită, introdu codul de acces și parola asociată ID-ului Apple. Dacă nu poți să-ți ștergi dispozitivul deoarece nu pornește sau nu reacționează la comenzi, îl poți șterge de pe iCloud.com. Află cum.
    5. Asigură-te că funcția Blocare activare este dezactivată.
    6. Scoate cartela SIM și îndepărtează orice husă/toc sau element de protecție pentru ecran de pe dispozitiv și păstrează cablul și încărcătorul.

    Acum dispozitivul tău este pregătit pentru trimitere. Dacă ai stabilit o solicitare de reparații, trebuie să fi primit instrucțiuni privind expedierea prin poștă a dispozitivului. Dacă nu ai primit instrucțiunile sau nu ai stabilit o solicitare de reparații, contactează Asistența Apple.


    Cum dorești să primești ajutor?

    Alege opțiunea cea mai convenabilă pentru tine.


    • Programează un apel
      Fă o programare pentru a fi apelat de NamourMC când este convenabil pentru tine.

    • Personal 
      Trimite prin FanCurier.



      
      

      

    Filtreaza dupa brand

      


      

    Filtreaza dupa pret

      



      

    Aboneaza-te la newsletter

     
    Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!





      

      

    Marturiile clientilor

     

    Recomand sunt lucruri foarte frumoase!

    Lacramioara Balmus,Pascani

    Vezi mai multe marturii